Produkt dnia
Folia stretch 3kg przezroczysta
Folia stretch 3kg przezroczysta
21,29 zł 17,31 zł
szt.
Taśma pakowa ACRYL 48/60y brązowa  (1)
Taśma pakowa ACRYL 48/60y brązowa (1)
1,59 zł 1,29 zł
szt.
Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (1)
Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (1)
1,59 zł 1,29 zł
szt.
Producenci

Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul. Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: a.megan@interia.pl .

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni . Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób .

Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres ul.Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : a.megan@interia.pl.

Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni .

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e - mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl