- Folia Stretch 3kg transparentna
- Taśma pakowa SOLVENT 48/60y przeźroczysta
- Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (36szt.)
- Taśma pakowa SOLVENT 48/60y brązowa (36szt.)
- Taśma pakowa SOLVENT VIBAC brąz 48/66y
- Folia stretch maszynowa 23um transparent. (min.300kg.)
- Folia stretch 1,5kg czarna
- Folia stretch 3kg transparentna
- Folia stretch 3kg czarna
- Folia stretch 1,5kg transparentna
- Folia stretch 3kg czarna
- Taśma pakowa Acryl SMART 48/60y transparent
Funkcje i właściwości folii stretch: Co sprawia, że jest niezastąpiona w procesie pakowania
Tektura falista w e-commerce: Wygodne i bezpieczne opakowania do wysyłki
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul. Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: a.megan@interia.pl .
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni . Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób .
Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres ul.Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : a.megan@interia.pl.
Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni .
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e - mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.