• Kartony klapowe

    Nowość - kartony klapowe!!!

  • siatka

     

    Siatka do palet 36,99zł brutto

  • promocje

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

Promocje
Siatka do paletowania 50cm/500mb grubość 3,2g/m2
Siatka do paletowania 50cm/500mb grubość 3,2g/m2
38,99 zł 36,99 zł 31,70 zł 30,07 zł
szt.
Siatka do paletowania 50cm/1000mb grubość 3,2g/m2 (1)
Siatka do paletowania 50cm/1000mb grubość 3,2g/m2 (1)
73,79 zł 69,99 zł 59,99 zł 56,90 zł
szt.
Folia stretch 1,5kg czarna
Folia stretch 1,5kg czarna
11,79 zł 11,39 zł 9,59 zł 9,26 zł
szt.
Produkt dnia
Folia stretch 3kg przezroczysta
Folia stretch 3kg przezroczysta
21,99 zł 17,88 zł
szt.
Taśma pakowa ACRYL 48/60y brązowa  (1)
Taśma pakowa ACRYL 48/60y brązowa (1)
1,59 zł 1,29 zł
szt.
Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (1)
Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (1)
1,59 zł 1,29 zł
szt.
Producenci

Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul. Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: a.megan@interia.pl .

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni . Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób .

Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres ul.Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : a.megan@interia.pl.

Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni .

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e - mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl