Skontaktuj się z nami już dziś!

Skontaktuj się!

Opineo

Promocje
Taśma pakowa Solvent SMART 48/60y brąz (PALETA 2592 szt.)
Taśma pakowa Solvent SMART 48/60y brąz (PALETA 2592 szt.)

7 013,95 zł

Cena regularna: 9 305,28 zł

Najniższa cena: 7 013,95 zł

5 702,40 zł

Cena regularna: 7 565,27 zł

Najniższa cena: 5 702,40 zł
zestaw
Taśma PP 16mm/0,8mm/1500m biała
Taśma PP 16mm/0,8mm/1500m biała

140,22 zł

Cena regularna: 152,35 zł

Najniższa cena: 140,22 zł

114,00 zł

Cena regularna: 123,86 zł

Najniższa cena: 114,00 zł
szt.
Taśma pakowa ECO SOLVENT 48/120mb  przeźroczysta (180szt.)
Taśma pakowa ECO SOLVENT 48/120mb przeźroczysta (180szt.)

721,80 zł

Cena regularna: 810,00 zł

Najniższa cena: 721,80 zł

586,83 zł

Cena regularna: 658,54 zł

Najniższa cena: 586,83 zł
zestaw
Produkt dnia
Folia stretch 3kg transparentna
Folia stretch 3kg transparentna

31,46 zł

25,58 zł

szt.
Taśma pakowa ACRYL 48/60y brązowa (36szt)
Taśma pakowa ACRYL 48/60y brązowa (36szt)

88,56 zł

Cena regularna: 97,20 zł

Najniższa cena: 88,56 zł

72,00 zł

Cena regularna: 79,02 zł

Najniższa cena: 72,00 zł
zestaw
Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (36szt.)
Taśma pakowa ACRYL 48/60y transparent (36szt.)

88,56 zł

Cena regularna: 97,20 zł

Najniższa cena: 88,56 zł

72,00 zł

Cena regularna: 79,02 zł

Najniższa cena: 72,00 zł
zestaw
ProducenciProducenci
Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres ul. Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: a.megan@interia.pl .

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni . Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób .

Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres ul.Jana Kazimierza 48; 64-100 Leszno lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : a.megan@interia.pl.

Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni .

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e - mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl